.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

15. 9. 2013

MUA



Ahoj ! Dnes Vám poviem o mojej obľúbenej paletke očných tieňov, ktorú som si zakúpila na stránke krasotika.sk. Majú tam naozaj veľký výber kozmetiky, ktorú by ste u nás v drogériách asi nenašli. Na FB som čítala, že bude v akciovej cene 5,60€, tak som neváhala a objednala som si konkrétne undress me too a musím povedať, že sa oplatilo. Na krasotike môžte nájsť aj iné druhy týchto paletiek v cene 6,80€. 
 Tiene sú dobre pigmentované, neprášia sa a ich výdrž je tiež fajn. Čo sa mi naozaj páči je to, že sa dajú použiť na jemné denne líčenie, ale aj odvážnejšie večerné, keďže táto paletka obsahuje aj svetlé, aj tmavé odtiene. Veď uvidíte na fotkách :D Najkrajší tieň a môj najpoužívanejší je DEVOTION (v hornom rade druhý z prava). Veľmi pekne rozžiari oči a s očnou linkou vyzerá fakt skvelo ! :) 


A tu je fotka líčenia :) Ospravedlňujem sa za kvalitku.


2 komentáre:

  1. Tyhle paletky miluji, mají nádherné odstíny!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá dobře :)

    Pokud chceš zúčastni se u mě na blogu Giveaway - výběr ceny je na Tobě :)!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár ♥