.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

19. 12. 2014

VIANOČNÉ PEČENIE I.

Vianoce sa blížia...preto som sa rozhodla napísať niekoľko dielov o príprave koláčikov na tieto najkrajšie a najčarovnejšie sviatky v roku. Všetko to budú známe a jednoduché recepty, ja sa skôr chcem zamerať na spôsob, ako ich vyzdobiť. Dúfam, že pre Vás budú inšpiráciou...


Prvý recept je na kokosové guličky. Budeme potrebovať odrezky z pečeného cesta (alebo piškóty), sirup podľa chute (ja mám najradšej domáci malinový), nasekané oriešky alebo mandle, kakao, rum, strúhaný kokos a pre zvýraznenie arómy môžme pridať aj čajovú lyžičku kokosového oleja. 
Piškóty pokvapkáme rumom, zmiešame ich so sirupom, kakaom, orieškami a kokosovým olejom. Zo zmesi vytvarujeme guličky, obalíme ich v strúhanom kokose a vložíme do košíčka. 

Špáradlá som presekla na polovice, na každú polovicu som  prilepila srdiečka, ktoré sú vystrihnuté z papiera. Tento "doplnok" slúži ako milý detail a tiež na vyberanie zákusku z košíčka.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Váš komentár ♥