.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

28. 3. 2015

BLUSH & HIGHLIGHTER

Musím sa priznať, že z celej kozmetiky najviac obľubujem lícenky. Sú to super pomocníčky, ktoré dodajú každému líčeniu tú správnu "šťavu". A dnes bude reč rovno o dvoch!




Lícenku Blushing Hearts, ktorá je od I heart Makeup značky Makeup Revolution, som chcela už veeeľmi dlho. Veď už len to srdiečko je také zlaté. A povedzme si úprimne, kto by si nezamiloval taký roztomilý obal? Tento krát som sa nechala ovplyvniť rôznymi recenziami na blogoch a YouTube kanáloch. Pozitívne hodnotenie smerovalo nie len na obal, ale aj na odtiene, a tak som sa rozhodla, že ju vyskúšam. Vybrala som si odtieň Candy Queen Of Hearts v e-shope parfums.sk. V ponuke sú ešte Peachy Keen Heart, Blushing Heart, Iced Hearts, Bursting With love a Peachy Pink Kisses za 8,40€.

Je to kombinácia troch odtieňov, takže máte tri lícenky v jednom. Vlastne viac –pri kombinácii dvoch alebo všetkých troch odtieňov. Ja ich väčšinou miešam po dvoch, ale raz za čas mám náladu len na prostredný- broskyňový. Chvíľu mi to trvalo, kým som sa s ňou naučila pracovať... odtiene sú totiž veľmi dobre pigmentované a ľahko sa stalo, že som to prešvihla. Stačilo, že som pri kombinovaní na štetec naniesla viac farby a jedno líce malo trošku iný odtieň ako druhé. Ale teraz je to už super. Lícenka sa takmer vôbec nepráši, veľmi pomaly sa míňa a navyše má celých 10g, takže mi vydrží asi navždy. 
To najroztomilejšie balenie by som tu mohla chváliť ešte dlho, ale zostručním to. Vonkajšie balenie je celé papierové a samotná lícenka je v plastovom obale. Čo ma na tomto mrzí je to, že sa môže ľahko poškodiť. A výdrž? Drží naozaj dlho, aj po niekoľkých hodinách.


Ďalším, rovnako pekným produktom z tejto série značky Makeup Revolution je rozjasňovač Goddess Of Faith. Tiež má taký sladký a rozkošný obal, ale v bielej variante. V ponuke je jeden typ -TripleBaked Highlighter za 9,10 €. Na rozdiel od lícenky Blushing Hearts, tento rozjasňovač sa skladá len z jednej farebnej zložky. V balení má jemný zlatisto-bronzový odtieň a na tvári (pomocou trblietok) vytvorí jemné a prirodzené rozjasnenie. Možno by ste si povedali, že to neurobí skoro žiadnu zmenu, ale podľa mňa to tak nie je. Nie som expert na make-up, ale myslím si, že práve tieto malé drobnosti dotiahnu líčenie do detailov. Rovnako ako Blushing Hearts má 10g, vôbec sa nepráši a mám pocit, že z neho ani neubúda.


Ešte sa vrátim k lícenke. Tentoraz to už ale nebude zo srdiečkovej série. Zaujala ma ešte jedna -Makeup Revolution Blush. V ponuke sú rôzne odtiene: Now!, Sugar, Hot!, Treat, Wow! a Love za 1,80€. Ja som si vybrala cukríkový odtieň Wow! V porovnaní s Blushing Hearts sa o trošku viac práši, ale pigmentácia je skoro rovnaká, balenie oveľa menšie, má 3,4g a výdrž o niečo kratšia.


Takže keď to zhrniem, určite neľutujem, že som do týchto vecí investovala. Práve naopak, som s nimi spokojná. Na leto si do wishlistu zapíšem aj bronzer z tejto série.


A čo vy a značka Makeup Revolution? Vlastníte nejaké produkty? Teším sa na Vaše komentáre :)

3 komentáre:

  1. Moc pěkné fotky! Já mám srdíčkové tvářenky od Too Faced, takže po dalších "podobných" netoužím. Co mne ale zaujalo je ten rozjasňovač, má moc hezkou barvu.

    Maru Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Srdíčkové tvářenky jsou neskutečně krásné! Zatím žádnou nevlastním,ale chtěla bych mít doma,alespoň jednu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od MUR jeste nic nemam, ale srdickova tvarenka me uz dlouho laka :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár ♥