.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

22. 11. 2014

HAPPY PLUGS



Koncom minulého mesiaca dievčatá z A cup of style pripravili na blogu kreatívnu súťaž o designové happy plugs z novej rady UNIK s leopardím a camouflage vzorom. Jedná sa o sluchátka švédskej značky, ktorá vyrába štýlové audio a taktiež módne doplnky. Zoženiete ich na stránke ZOOT vo všetkých možných farbách.

Táto súťaž ma oslovila, pretože po farebných happy plugs som už pár krát pokukovala a toto bola skvelá príležitosť, ako ich získať s (pre sluchátka) veľmi nevšedným a originálnym vzorom. A nie len preto. Vyhlásenie výhercov bolo v deň mojich narodenín. Povedala som si, že skúsim šťastie a ak to vyjde, bude to výhra a narodeninový darček v jednom. Podmienky boli jednoduché...ukázať, k akému outfitu by som ich nosila. Vybrala som si sluchátka so vzorom camouflage a koláž som vytvorila na stránke polyvore.com. Potom som už len čakala na vyhodnotenie. Keď som videla víťazné koláže (a medzi nimi svoju), veľmi som sa potešila. 
Momentálne sú to moje najobľúbenejšie sluchátka aj doplnok a vo wishliste už mám aj happy plugs v zlatej farbe :)





A tu je moja koláž.
                                                                       




2 komentáre:

  1. Super článok a gratulujem :) Mne sa páči tá kabelka juj:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár ♥