.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

16. 1. 2015

NEW IN




Už dlho tu nebol článok s oblečením. Za posledné týždne sa mi ho nahromadilo celkom dosť, a tak som dnes pripravila new in. V obchodoch sú obrovské zľavy a ja som sa nimi (ako inak) nechala zlákať :D 


Dlho, dlho som hľadala niečo pohodlné, mäkkučké a dostatočne veľké, do čoho by som sa mohla v týchto studených, zimných dňoch zamotať. Všetky moje požiadavky spĺňa tento čierno-biely sveter.
Ďalším kúskom je biela košeľa. V poslednej dobe nosím podobné košele a blúzky celkom často a páči sa mi, že má vrecká a vyhrnuté rukávy, takže ju určite využijem v ležérnych outfitoch.
Nemohla som sa nezastaviť aj v H&M. Bielych tričiek a topov mám v porovnaní s inými farbami vo väčšine, ale tento top som tam jednoducho nemohla nechať. 

sweater - VERO MODA
shirt - Bershka
top, sweatshirt - H&M



Ďalšími úlovkami sú topánky. Tie prvé, to je skôr taká klasika, ale tie druhé... Priznám sa, nikdy som nebola na zvieracie vzory, no teraz im pomaly začínam prichádzať na chuť. Ale nie úplne ! Mám na mysli veľké kusy oblečenia ...asi by som nemala odvahu ísť do mesta v nohaviciach so zvieracou potlačou. Možno sa to časom zmení...neviem :D. Momentálne mám rada jednoduché outfity, ktoré ozvláštnim napríklad týmito nezvyčajnými topánkami :) 

shoes 1. - F&F
shoes 2. - PULL&BEAR


Úplne posledná vec je táto kabelka. Zbožňujem ju! Pri jej nákupe som využila 25% zľavu, ktorú som získala pri prihlásení sa k odberu newsletteru H&M. Určite sa prihláste, oplatí sa to. :) Link je TU.

Ako tak pozerám, dnes je to naozaj "farebný" post.

Čo Vás na mojom nákupe zaujalo najviac ? A čo vy a zvieracie vzory? Nosíte ich? 

4 komentáre:

Ďakujem za Váš komentár ♥