.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

31. 1. 2016

TOP 3 PRODUKTY ZA ROK 2015 #3

Krásny pondelok všetkým. Na odštartovanie nového týždňa som si pre Vás pripravila tretí diel zo série „TOP 3 PRODUKTY ZA ROK 2015“. V prvom článku som predstavila moje 3 najobľúbenejšie produkty na starostlivosť o pleť, v druhom som sa venovala make-upu a dnes Vám ukážem svoje TOP 3 produkty na nechty a ich starostlivosť.




1. Popová speváčka Rita Ora sa už predminulý rok spojila s Rimmelom v kolekcii, ktorá sa vyznačuje živými a zmyselnými farbami, ktoré charakterizujú jej osobnosť. 
Kolekciu lakov na nechty tvorí 12 odtieňov 60 Seconds, ktoré sú rozdelené na hot a cool odtiene a Rita im dala originálne nápadité názvy : 




Do Not Disturb (863), Blindfold Me Blue (823), Midnight Rendezvous (613), Rita Rouge (113)

Don’t Be Shy (323), Raw As Night (303), Orgasm (403), Let’s Get Nude (513)

Lose Your Lingerie pink (203), White Hot Love (703), Breakfast in Bed (873), Pillow Tal (853)

Dostala som sa k nim úplnou náhodou. Zbadala som ich krásne pastelové odtiene v drogérii a aj keď už mám doma asi milión lakov, tak som po nich chtiac-nechtiac, siahla. Veľmi sa mi páči ich obal. Má klasický tvar ako všetky laky z rady 60 Seconds s nálepkou poštovej známky , na ktorej je pop art Rity aj s nechtami v danom odtieni laku a podpisom. Celkovo mám laky od Rimmelu rada. Sú sýte, rýchlo schnú a majú super výdrž.

Laky z Rita Ora collection sú pekne pigmentované, u tmavších odtieňov stačí pre plné krytie jedna vrstva. Pastelové odtiene sú o niečo redšie, pri prvej vrstve robia viditeľné čiarky a pre plné krytie sú potrebné minimálne dve vrstvy. Našťastie, schne naozaj rýchlo, a preto s nanášaním viacerých vrstiev nie je žiadny problém. Aplikácia je veľmi pohodlná a rýchla vďaka širokému štetčeku. Čo sa týka výdrže, je rovnaká ako pri ostatných 60 Seconds lakoch – 4 až 5 dní. Ja naň ešte nanášam gélový lak od Essence, takže mi až do odlakovania vydrží bez porušenia.






2. Laky na nechty MAVALA mini color majú roztomilé, mini balenie s elegantným zlatým vrchnáčikom. Konzistencia je veľmi dobrá, lak sa ľahko nanáša a nerozteká sa. Pre úplné krytie sú potrebné dve vrstvy. V porovnaní s Rimmelom má MAVALA o niečo užší štetček, takže na aplikáciu sú potrebné 2-3 ťahy. Na tomto laku sa mi páči jeho rýchle schnutie (pretože mi vždy po nalakovaní nechtov zazvoní mobil alebo mi do toho niečo príde a hneď si lak poškodím). Ďalšia super vec je výdrž. Lak vydrží bez olupovania a popraskania 5 až 6 dní.



3. Posledným produktom je olejček nanechty od Sally Hansen. Ide o výživný olej s vitamínom E na nechty a nechtovú kožižku, ktorý im dodáva zdravý vzhľad. Je ideálny na krehké nechty, ktoré majú sklon lámať sa a na suchú nechtovú kožičku alebo zádery. Hĺbkovo hydratuje, pomáha predchádzať štiepeniu a spevňuje a posilňuje nechty. Aplikácia je podobná laku na nechty, ale olejček nanesiete aj na okolitú kožičku a krúživým pohybom vmasírujete. Výsledok stojí za to. 


4 komentáre:

  1. Tyhle laky od Rimmelu jsou super, také je mám ráda :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love Sally Hansen too)

    Dear, would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)

    http://www.blueberriesblog.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som mala veľmi rada laky Rimmel Salon Lycra Pro, žiaľ ich už prestali vyrábať. Zo 60 second mám momentálne jeden krásny úlovok - púdrovo ružový lak na nechty, ten je fakt skvelý.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Greetings of the day! If you have a degree in any of these following fields and have a little experience in writing formal article/ report, we need you. http://rtb1loh18p.dip.jp http://wbqibufc1e.dip.jp http://sgd91cg72f.dip.jp

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár ♥