.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

29. 5. 2013

NEW IN ♥

 Ahojte, dnes to bude len kratučký príspevok o tom, čo je u mňa nové. Je to taká mini upútavka na veci, ktoré v blízkej dobe uvidíte v recenziách :) 


Do zbierky lakov mi pribudla novinka od Rimmel London, ktorá mi nedávno prišla na testovanie. Je to presne taká farba ako na obrázku a na nechtoch vyzerá ešte krajšie! 
V recenzii určite budú fotky...


Ružový rúž od Maybelline :)


Ďalšia vecička, ktorá mi asi pred mesiacom pribudla je vôňa MOSCHINO Funny! Bol to darček od mojej tety. Naozaj NÁDHERNE VONIA ! 
Doma ju všetky tri zbožňujeme (ja, maminka aj moja sestra).



Posledná vec je opäť vôňa od Elizabeth Arden Green Tea Summer. Táto vôňa je ako stvorená na teplé letné dni. Krásne osviežujúco vonia :)

Tak, na dnes je to už všetko, veľmi rada by som napísala viac, ale mám toho naozaj veľa. Končí sa školský rok a musím opravovať známky :D 
Prajem Vám krásny dník a tí čo ste sa ešte nezapojili, nezabudnite na GIVEAWAY !

7 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Áno, áno..je pekný..taký jemný a veľmi dlho vydrží na nechtoch :)

      Odstrániť
  2. Jů, pěkné věci. Moc se mi líbí ten lak.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten lak má nádhernú farbu!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tu voňavku mám doma taky a voní nádhreně !! mám ji hrozně moc ráda :D
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten lak vypadá krásně a rtěnku mám taky, je fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár ♥