.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

13. 6. 2014

I AM BACK !

Ahojte ;) V poslednej dobe som toho mala veľmi veľa v škole, preto som od niektorých voľnočasových aktivít upustila. Môj blog tiež nie je výnimkou. Už skoro mesiac tu nebol žiadny príspevok! Dnes sa mi oficiálne začali letné prázdniny, a tak som sa rozhodla dať všetko do poriadku a napraviť to, čo som za uplynulé dni zanedbala. Na začiatok som sa rozhodla napísať taký malý "new in" post. Ukážem Vám veci, na ktoré som tento mesiac natrafila a samozrejme, nemohla som im odolať. 

Prvou vecou, ktorú určite poznáte, je balzam na pery EOS. Zaujal ma a už dávno som ho chcela vyskúšať. Nevedela som sa rozhodnúť, ktorý by som si vybrala, najradšej by som chcela mať všetky :D, lebo všetky nádherne voňajú. Nakoniec som sa rozhodla pre Sweet Mint s bledomodrým obalom...sooo cute ! :3 Ani neviem ako by som opísala tú vôňu...sladkastá mäta, evokuje vo mne pocit čistoty. Na perách vydrží pomerne dlho, vytvorí príjemný chladivý mentolový efekt a veľmi rýchlo zacelí popraskané pery. Používam ho stále a mám pocit, že z neho ešte stále skoro nič neubudlo. Určite odporúčam. Zoženiete ho na stránke eosbalzam.sk



Ďalšia kozmetická vec je riasenka od CATRICE cosmetics -Better than false lashes. Je naozaj dobrá, má super kefku, ktorá riasy prečeše,nezanecháva na nich hrudky a pekne ich predĺži. 


Tento zlatučký náramok bol darček k časopisu Eva!    ♥ ♥ ♥    Zlepšil mi náladu na celý deň, veľmi sa mi páči. Vybrala som si červený, no v ponuke je ešte sedem ďalších farieb. Oranžová, ružová, fialová, zelená, tyrkysová, modrá a čierna. Určite si vyberiete svoju obľúbenú alebo vymyslíte kombináciu dvoch alebo viacerých farieb ;) Ten môj nosím v kombinácii so zlatými hodinkami.



Niečo nové mi pribudlo aj do šatníka. Tričko z F&F ma zaujalo už v reklame. Je farebné, veselé,  krátke..presne na leto. 



A posledné sú tieto topánočky, moje lásky. Na fotke vyzerajú bledo, ale v skutočnosti sú sýto ružové a rozžiaria každý outfit. 


4 komentáre:

Ďakujem za Váš komentár ♥