.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

3. 10. 2015

AUTUMN WISHLIST


Jeseň je tu a s ňou aj veľa nápadov a tipov na outfity. Už sa teším, keď zo skrine opäť vytiahnem veci, ktoré som si minulý rok veľmi obľúbila. Ale ako to už na začiatku každej novej sezóny býva, chcem svoj šatník doplniť o niekoľko nových kúskov. 



1. Hneď na prvom mieste je červený rúž a lak na nechty. Síce ide o kozmetické produkty (a ja som na začiatku článku uviedla, že by som chcela doplniť šatník), ale práve tieto "drobnosti" dotiahnu outfit do poslednej bodky. Doteraz som používala len jemné, ružové odtiene, takže červená bude pre mňa úplná novinka.

2. & 3. Veľmi sa mi páči kombinácia pohodlných sivých šiat a koženej bundičky. Navyše kožená bunda je jeden zo základných a nadčasových kúskov, ktorý sa hodí do takmer každého jesenného outfitu.


4. Nevyhnutnosťou na studené jesenné rána je obrovský šál, do ktorého sa môžem celá zamotať. Navyše sa dá použiť aj ako poncho, ktoré je túto sezónu veľmi populárne. 


5. Chcela by som svoju skriňu doplniť o basic oblečenie. Najmä o kvalitné a dobre padnúce rifle


6. & 7. Ďalšie na zozname sú doplnky. Chcela by som si zaobstarať hodinky a náhrdelník a  naučiť sa nosiť klobúky. V lete som si jeden kúpila, ale pri tej kúpe to zatiaľ aj ostalo. Tentoraz do toho pôjdem naplno. 


8. Nedávno mi začala škola, a preto najčastejšie nosím kabelky, do ktorých sa zmestí všetko čo potrebujem. Napríklad táto vyzerá celkom dobre! 



Čo v jesennom wishliste máte Vy? 


2 komentáre:

  1. Hezké věci :) Já se osobně chystám z tvého wishistu na pořádnou šálu :)) Skills of Art

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné věci! Koupila jsem si hodně podobnou šálu ve Stradivariusu a je naprosto úžasná :)
    http://www.meetmylovelyworld.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár ♥