.comment-thread ol { counter-reset: countcomments; } .comment-thread li:before { content: counter(countcomments,decimal); counter-increment: countcomments; float: right; z-index: 2; position:relative; font-size: 22px; color: #555555; padding-left:10px; padding-top:3px; background: url(http://4.bp.blogspot.com/-f6ByQfbwApQ/T4x_8p1FGpI/AAAAAAAAB2A/WJKf-ybmvQk/s1600/comment+bubble2.png) no-repeat; margin-top:7px; margin-left:10px; width: 50px; height: 48px; } .comment-thread ol ol { counter-reset: contrebasse; } .comment-thread li li:before { content: counter(countcomments,decimal) "." counter(contrebasse,lower-latin); counter-increment: contrebasse; float: right; font-size: 18px; color: #666666; }

fashion, beauty and lifestyle blog

fashion, beauty and lifestyle blog

23. 10. 2015

RIMMEL PROVOCALIPS

Jednou z mojich najväčších lások v kozmetike sú rúže na pery, a preto som si pre dnešný článok vybrala dva odtiene, ktoré sa mi zdajú pre toto ročné obdobie ideálne. Či už chceme alebo nie, jeseň je v plnom prúde a je len na nás, čím si toto sychravé a chladné obdobie ozvláštnime a spríjemníme. Ja momentálne skúšam aj výraznejšie a tmavšie farby nie len v obliekaní, ale aj v líčení. V šatníku sa mi čoraz viac objavuje čierna, sivá, kaki zelená a túto sezónu veľmi obľúbená - bordová. A práve túto farbu som sa rozhodla vyskúšať na perách. 



V jednom z predošlých článkov som už spomínala, že výrazné pery sú pre mňa veľkou zmenou, pretože doteraz som používala len jemné, prirodzené ružové odtiene. Ale na túto zmenu som si zvykla celkom rýchlo. Na výbere toho „pravého“ rúžu som si dala záležať. Chcela som, aby mal  dobrú pigmentáciu a výdrž, odolnosť voči jedlu a aby mi nevysušoval pery. Vybrala som si dlhotrvajúcu dvojfázovú farbu na pery PROVOCALIPS od značky Rimmel London. Čítala som o nej veľa pozitívnych recenzii, a preto som sa rozhodla, že ju vyskúšam. Mám odtieň 500 – KISS ME YOU FOOL a 550 – PLAY WITH FIRE.







Tieto dlhotrvajúce rúže sľubujú to, aby farba na perách vyzerala ako nedotknutá po dobu 16 hodín. Je nezmývateľná a s istotou môžem povedať, že drží ako keby bola pribitá. Kým sama nechcem, dolu ju nedám. Skôr to naozaj nejde. Zaujalo ma pekné balenie, ktoré je posiate odtlačkami pier. Je veľmi milé, podobné klasickému lesku na pery. Na jednej strane je samotná farba a na druhej priesvitný lesk, ktorý farbu zafixuje, dodá jej lesk a hydratuje pery. Ja sa však zameriam na tú farebnú časť. Farba je perfektne pigmentovaná, nevytvára žiadne fľaky a nesteká. Pokiaľ na ňu nenanesiem vrstvu lesku, má matný vzhľad. Jediné čo jej môžem vytknúť je to, že po určitom čase vytvára na perách menšie hrudky. Preto je potrebné naniesť ďalšiu vrstvu farby, takže 16 hodinový bezchybný vzhľad pier s jedinou vrstvou bohužiaľ nedosiahnem. Ale v porovnaní s ostatnými rúžmi vydrží oveľa dlhšie. 

4 komentáre:

  1. Škoda ,že nerobia aj iné farby ako červené a ružové :/ lebo tieto rúže sú skvelé :)
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadají skvěle, ale na mě jsou to moc výrazné barvy bohužel :/
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle mi pripadaji hrozne tmave. :) ale rada bych vyzkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné barvy!
    www,dendyss.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za Váš komentár ♥